W jaki sposób można pokazać propozycję firmy na różnorodnych wystawach?

W zakresie eksponowania propozycji możliwości w dużym stopniu zależą od konfiguracyjnego układu stoisk. Jest parę najważniejszych form ustawienia ekspozycji.
Każda hala targowa ma stoiska rzędowe, narożne, czołowe oraz wyspowe.

dom - pejzaż

Autor: Senado Federal
Źródło: http://www.flickr.com
Stanowiska rządowe, które nazywane są także szeregowymi, są zazwyczaj występującą konfiguracją na galach wystawienniczych. Stoiska charakteryzuje określona możliwość prezentowania oferty przez to, że kontakt z klientami targowymi odbywać się może jedynie przez jedną ścianę takiego stanowiska. To stwarza niebezpieczeństwo powstania sporego tłoku w pobliżu ekspozycji, a to może zniechęcić dużą ilość zwiedzających, aby zapoznać się z ofertą wystawcy. Zaletami takiego stanowiska rzędowego są łatwość dokonania rezerwacji i niska cena wynajmu tego typu stanowiska. Stoisko narożne cechuje się tym, że dwie sąsiadujące ściany są otwarte dla widowni. W porównaniu ze stanowiskiem rzędowym, tego typu konfiguracja stwarza dużo bogatsze możliwości aranżacyjne.
Mieszkańcy

Autor: Daniel Jolivet
Źródło: http://www.flickr.com

Możliwością rozmieszczenia ekspozycji jest także stoisko czołowe, które nazywane jest także półwyspem. Odsłonięcie trzech jego brzegów stwarza dobre warunki, żeby pokazać obiekty, ale występują ograniczone możliwości do eksponowania materiałów informacyjnych.

Ciekawi Cię ten tekst? Jeśli tak, to odwiedź źródło (https://dekorianhome.pl/) a znajdziesz tam ciekawe informacje, które na długo zapadną Ci w pamięć.

Jedna zabudowana ścianka zezwala na to, żeby umieścić za nią elementy magazynowo-techniczne i jest tam stanowisko do prowadzenia rozmów. Wynajęcie miejsca pod czołowe stoisko jest dosyć kosztowne, ale z reguły istnieje olbrzymie zapotrzebowanie na taką ekspozycję. Najbardziej odsłonięta forma wystawiennicza, to stanowisko wyspowe, które nazywane jest także wyspą. Tego typu ekspozycja jest z dowolnej strony otoczona ciągiem komunikacyjnym.

Usytuowanie tego typu stwarza najbardziej szerokie możliwości na zaprezentowanie oferty przedsiębiorstwa. Gdy wybieramy stoisko wyspowe, w takiej sytuacji może pojawić się kłopot z lokalizacją części recepcyjnej oraz organizacją zaplecza. Z zasady jednak umieszcza się je w części centralnej stoiska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*